بزرگداشت مقام سردار علمدار در ترکالکی + تصاویر
کد خبر: 3869950
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

بزرگداشت مقام سردار علمدار در ترکالکی + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، 16 دی‌ماه در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر ترکالکی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم انقلابی و شهیدپرور ترکالکی، 16 دی‌ماه در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام اسدپور، امام جمعه شهرستان گتوند در این مراسم، ضمن تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اگرچه امروز جسم سردار سلیمانی را از دست داده‌ایم اما روح ملکوتی او جهانگیر شده است و بر قلوب مردم تأثیر گذاشته است.
وی اظهار کرد: جان و دل جوانان برای انتقام خون مقدسی که از حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخته شد، مشتاق شهادت شده است.
اسدپور با بیان اینکه امروز شهادت سردار سلیمانی بیشتر از حضورش در بین مردم جلوه‌گری می‌کند، گفت: آن زمان که ما خواب بودیم، او بیدار بود و خون این شهید سردار اسلام ما را از غفلت بیدار کرد.
در این مراسم، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهر ترکالکی با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی در سوگ سردار رشید اسلام شهید «قاسم سلیمانی» اشک ماتم ریخته و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
یادآور می‌شود، سردار سرافراز اسلام «قاسم سلیمانی» به همراه ابومهدی المهندس از مجاهدین مقاومت  و همرزمانش پس از سال‌ها مجاهدت، سحرگاه جمعه، ۱۳ دی‌ماه در پی حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha