حمایت انجمن خیرین قرآنی خراسان شمالی از مؤسسات
کد خبر: 3866112
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

حمایت انجمن خیرین قرآنی خراسان شمالی از مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اعضای انجمن خیرین قرآنی استان خراسان شمالی، طی جلسه‌ای اعلام کردند که از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآن استان حمایت می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ نشست هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با انجمن خیرین قرآنی این استان در محل اتحادیه برگزار شد.

آقایان شکری، اکبرزاده، براتی و آقامیرزایی از خیرین عضو انجمن، درباره حمایت‌هایی که در سطح شهرستان‌های استان از مؤسسات و خانه‌های قرآن دارند، گزارشی را ارائه کرد.

پس از صحبت‌های حمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان و درخواست‌هایی که اعضای هیئت مدیره اتحادیه داشتند، مصوباتی در این جلسه تصویب شد که به آنها اشاره می‌شود.

چون هنوز انجمن خیرین قرآنی به ثبت نرسیده است، مقرر شد از شماره حساب اتحادیه در یکی از بانک‌های استان برای جذب مشارکت‌های مردمی استفاده شود.

همچنین اکبرزاده، یکی از خیرین و نماینده آستان قدس در استان، قول‌هایی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی از محل نذورات امام رضا(ع) به منظور ساخت و تأمین مکان مؤسسات قرآنی در استان داد.

در این جلسه مقرر شد، جلسه مجمع سالیانه انجمن بعد از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوایل سال جدید برگزار شود، همچنین در جلسه آینده با حضور اعضای قبلی، اعضای جدید نیز شناسایی شوند.

انتهای پیام
captcha