میزبانی تیپ 55 هوابرد از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نزاجا
کد خبر: 3859430
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

میزبانی تیپ 55 هوابرد از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نزاجا

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش 7 تا 9 آذرماه در تیپ 55 هوابرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی تیپ 55 هوابرد، مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 250 نفر از فعالان قرآنی یگان‌های نیروی زمینی ارتش استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمان و فارس در روزهای 7 تا 9 آذرماه به مدت سه روز در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) و به میزبانی تیپ 55 هوابرد برگزار می‌شود. متسابقان طی این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، تفسیر و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.
امیرسرتیپ دوم ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرماندهی تیپ 55 هوابرد ضمن اشاره به اینکه فرهنگی قرآنی به برکت خون شهدا و وجود رهبر انقلاب و فرماندهی کل قوا در کشور جاری است، افزود: میزبانی مسابقات قرآن از به یادماندنی‌ترین رویدادهای فرهنگی تیپ 55 هوابرد است، چرا که مسابقات قرآن رقابتی از جنس نورانیت است.
وی ادامه داد: با تمام توان و امکانات و با افتخار در خدمت قرآن هستیم و میزبانی این دوره از مسابقات را باشکوه هرچه تمام‌تر انجام خواهیم داد.
در ادامه، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد با اشاره به برگزاری مقدمات این دوره از مسابقات با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مسابقات قرآن به عنوان حسنه بزرگ یاد کرده‌اند، افزود: همه افرادی که با نیت خیر و خالصانه در این حسنه بزرگ و اقدام راهبردی حضور می‌یابند، جزء خادمان قرآن و اهل‌بیت(ع) هستند و خداوند به همه آنها پاداش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha