برپایی نمایشگاه «همسرنوشتیم» در مساجد ارومیه
کد خبر: 3853709
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

برپایی نمایشگاه «همسرنوشتیم» در مساجد ارومیه

گروه اجتماعی ــ کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه پوستر تحکیم بنیان خانواده با عنوان «همسرنوشتیم» در مساجد ارومیه برپا شده است.

برپایی نمایشگاه «همسرنوشتیم» در مساجد ارومیه

ارکان اسلامی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا ساختن عموم مردم با راهکارهای تحکیم نهاد خانواده، چگونگی داشتن رابطه مسالمت‌آمیز توأم با محبت با همسر، همچنین آشنایی با بایدها و نبایدهای زندگی اجتماعی است.

وی افزود: نمایشگاه پوستر تحکیم بنیان خانواده با عنوان «همسرنوشتیم» در مساجد ارومیه برپا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران اسلامی در زمان کنونی، زندگی و بنیان خانواده‌های ما را نشانه گرفته، گفت: دشمن با اهداف خاصی سعی دارند زندگی بین زن و شوهر و فرزندانمان را به سردی سوق داده و از طرفی با مطالعه دقیق و موشکافانه و ساختن برنامه‌ها و فیلم‌های مبتذل درصدد هستند خانواده‌های مسلمانان را از سبک زندگی پایدار اسلامی که عشق و محبت و تربیت اولاد صالح را توصیه می‌کند دور کنند.

اسلامی  در ادامه سخنان خود به لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها با خطرات آسیب‌های اجتماعی تأکید و بیان کرد: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه طلاق، اعتیاد، قاچاق، همچنین سوء استفاده از فضای مجازی است که مسئولان و خانواده‌ها باید به این موضوع توجه داشته و پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان در پایان سخنان خود افزود: این نمایشگاه در مساجد حاجی‌خان، لطفعلی خان و داش مسجد ارومیه برپا شده و قرار است به‌زودی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه همچنین جهت آشنایی و استفاده خانواده‌های دیگر شهرستان‌ها، پوسترها به ادارات تبلیغات اسلامی استان ارسال تا آن‌ها نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه در مساجد، مصلی‌ها و دیگر اماکن عمومی کنند.

انتهای پیام
captcha