اعزام 23500 نفر از دختران دانش‌آموز فارس به راهیان‌نور
کد خبر: 3853631
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

اعزام 23500 نفر از دختران دانش‌آموز فارس به راهیان‌نور

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از اعزام 23 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس این استان به اردوهای راهیان‌نور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس امروز، 9 آبان‌ماه در دیدار با جمعی از مسئولان و اعضای ستاد راهیان نور سپاه فجر گفت: راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای پاسداشت و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است.

وی افزود: آشنایی نسل جوان و آینده‌ساز کشور با سیره شهدا و رزمندگان، تشریح حماسه‌ها و حقایق دفاع مقدس و آشنایی با عملیات‌ها و جغرافیای سرزمین‌های راهیان‌نور از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان‌نوردانش‌آموزی و دانشجویی هستند.

بوعلی با بیان اینکه تا پایان سال جاری بیست و سه هزار و پانصد نفر از دختران دانش‌آموز استان فارس به سرزمین‌های راهیان‌نور اعزام می‌شوند، گفت: اردوی راهیان‌نور بهترین فرصت برای اُنس با شهدا و خودسازی معنوی است و در همین راستا برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیار خوبی برای سه مرحلۀ پیش از اعزام، حین و پس از بازگشت دانش‌آموزان از این سفرهای معنوی برنامه‌ریزی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس افزود: استعدادیابی و آموزش خادمان شهدا، شبکه‌سازی و تداوم ارتباط دانش‌آموزان با مجموعه راهیان‌نور از محورهای مهم این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha