تسلط فرماندهی پلیس کربلا بر مقرهای حشدالشعبی
کد خبر: 3853302
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

تسلط فرماندهی پلیس کربلا بر مقرهای حشدالشعبی

گروه بین‌الملل ـ فرماندهی پلیس کربلا از تسلط پلیس بر مقر جنبش «عصائب اهل الحق» و «سازمان بدر» (از گروه‌های حشدالشعبی) در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «السومریه‌نیوز»، فرماندهی پلیس کربلا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای پلیس این استان مقرهای جنبش «عصائب اهل الحق» و «سازمان «بدر» را تحت کنترل خود دارند و امنیت در آن‌ها برقرار است.

در ادامه این بیانیه از معترضان عراقی خواسته شده تا جهت منافع عمومی، مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات خود را حفظ کنند و آن را به خشونت نکشانند.

خبر دیگر از عراق حاکی است که هادی العامری، رئیس ائتلاف انتخاباتی الفتح و دبیرکل سازمان بدر، در واکنش به درخواست مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، برای همکاری با وی جهت تشکیل دولت جدید، بدون اشاره به جزئیات آن گفت که در چارچوب منافع ملی آماده همکاری است.
 
بغداد و برخی استان‌های جنوبی و مرکزی عراق از روز جمعه، سوم آبان‌ماه، شاهد اعتراضاتی به منظور دستیابی به برخی مطالبات خود از جمله بهبود خدمات‌رسانی دولت، افزایش فرصت شغلی و همچنین انجام اصلاحات بوده‌اند که در برخی از استان‌ها این تظاهرات‌ها به خشونت کشیده شد و در نتیجه شماری از معترضان عراقی و نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha