برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه صفر با اراده مشهود مردم و عزم پلیس
کد خبر: 3853052
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه صفر با اراده مشهود مردم و عزم پلیس

گروه جامعه ــ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نظم و امنیت حاکم بر استان گفت: اراده مردم و عزم پلیس برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های دهه آخر ماه صفر مشهود است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سایت پلیس سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در جلسه قرارگاه امام علی(ع) در مشهد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)، گفت: در بازدید هوایی که از محور‌های منتهی به مشهد داشتیم نظم و امنیت کامل کاروان‌های پیاده و خودرو‌های عازم این شهر مشهود بود.
 
سردار اشتری با تاکید بر این که نظم، انضباط و امنیت حاکم بر استان نشان از اراده جدی مردم در همکاری با پلیس و افزایش اعتمادشان به خدمتگزاران خود دارد، گفت: استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین امری ضروری است و بی‌شک بهره‌گیری از دوربین‌ها و سامانه‌های کنترلی نیز نقش مهمی در ارتقای نظم و امنیت سفر زائران عزادار دارد.

وی همه عرصه‌های خدمتگزاری به مردم از جمله تامین نظم و امنیت زائران در مراسم محرم، اربعین، دهه پایان صفر و دیگر مراسم مذهبی و همچنین حضور موثر در اجرای طرح‌های نوروزی و... را یک فرصت برای اثبات روحیه خدمتگزاری ناجا دانست و گفت: باید این توفیق و فرصت را مغتنم شمرده و سطح خدمات رسانی به مردم را ارتقاء بخشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تشکر از آمادگی فرماندهی انتظامی استان و اجرای طرح‌های موثر انتظامی و ترافیکی در دهه پایانی صفر، طرح پلیس یار رضوی و بهره گیری از فرصت همراهی و همگامی مردم با پلیس را نیز موفق دانست و بر توسعه آن تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان و سردار جان نثار، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدامات و طرح‌های خدمت‌رسانی به ۳ میلیون زائر دهه آخر صفر و تامین نظم و امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی ارائه کردند.
انتهای پیام
captcha