كمك اوقاف به رونق تولید و اشتغالزایی در فارس
کد خبر: 3838639
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

كمك اوقاف به رونق تولید و اشتغالزایی در فارس

گروه اجتماعی ــ مدیركل اوقاف فارس با بیان اینكه رویكرد جدیدی در این سازمان آغاز شده است، گفت: در بسیاری از مناطق استان نیز مباحث اشتغالزایی و رونق و تولید را راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌ سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس شب گذشته، 7 شهریورماه در همایش مبلغین «شمیم حسینی» این استان كه در مدرسه علمیه قوام شیراز برگزار شد، با بیان اینکه رویکردی جدیدی در اداره اوقاف و امور خیریه با حضور ریاست جدید سازمان آغاز شده است، گفت: استان فارس بیش از یک ‌ششم موقوفات کشور را دارا است.
وی ادامه داد: حدود یک‌هشتم بقاع متبرکه در استان وجود دارد و با توجه به گستردگی موقوفات و دیگر مسائل مدیریت مشکل است ازاین‌رو از روحانیون درخواست داریم در این دو ماه پیش رو مسائل اوقاف را در تبلیغ تبیین کنند.
موسوی با اشاره به نامگذاری سال به نام «رونق تولید» گفت: در بخش اشتغالزایی و تولید می‌خواهیم به دولت کمک کنیم، ازاین‌رو در بسیاری از مناطق استان نیز مباحث اشتغالزایی و رونق و تولید را راه‌اندازی کرده‌ایم.
مدیركل اوقاف فارس در ادامه سخنان خود با یادآوری فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام گفت: بدین مناسب رسالت بزرگی بر عهده روحانیون است.
وی در پايان تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام را یکی از وظایف روحانیون مبلغ دانست و افزود: همه روزهای ماه محرم و صفر ایام و فرصت تبلیغ است.
انتهای پیام

captcha