غنای محتوای دینی موجب افزایش ثروت می‌شود/ برای شکوفایی باید روش‌هایمان را تغییر دهیم
کد خبر: 3838458
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
واعظی:

غنای محتوای دینی موجب افزایش ثروت می‌شود/ برای شکوفایی باید روش‌هایمان را تغییر دهیم

گروه فناوری اطلاعات ــ رئیس دفتر رئیس جمهور با تأکید بر اینکه برای شکوفایی در کار فرهنگی باید روش‌هایمان را کمی تغییر دهیم و این در صورتی است که محتوای فرهنگی و دینی از طریق فضای مجازی در اختیار همه باشد، گفت: غنای مقوله‌های فرهنگی و دینی در کشور، موجب افزایش ثروت می‌شود.

غنای محتوای دینی موجب افزایش ثروت می‌شود/ برای شکوفایی باید روش‌هایمان را تغییر دهیممحمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت‌های تولید محتوای دینی و قرآنی در فضای مجازی و اثر آن در سایر فعالیت‌های نظام گفت: تولید محتوای فرهنگی و دینی در فضای مجازی یکی از ضرورت‌ها و فعالیت‌های مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه و تأکید قرار گیرید. امروز در بخش فرهنگی و دینی محتوای بسیار خوبی در کشور داریم که از این محتوا‌ها هنوز نتوانسته‌ایم به طور مطلوب استفاده کنیم.

 
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه تولید محتوای فرهنگی و دینی در فضای مجازی باعث پررنگ کردن فرهنگ قرآنی و تعمیق اندیشه اسلامی می‌شود، اظهار کرد: این کار علاوه بر تبلیغ و ترویج در خود کشور باعث صادر کردن فرهنگ غنی اسلام به مشتاقان در سایر نقاط جهان هم می‌شود.
با توجه به غنای فرهنگی و دینی کشور نیاز داریم که از این محتوا‌ها برای ثروت‌آفرینی هم استفاده کنیم

وی با تأکید بر اینکه محتوای فرهنگی و دینی باید در اختیار همه باشد تا از آن بهره‌مند شوند، افزود: امروز هرکسی که محتوا در اختیار داشته باشد ثروتمند است و غنای مقوله‌های فرهنگی و دینی در کشور موجب افزایش ثروت می‌شود؛ لذا با توجه به غنای فرهنگی و دینی کشور نیاز داریم که از این محتوا‌ها برای ثروت‌آفرینی هم استفاده کنیم.

واعظی اضافه کرد: برای شکوفایی در کار فرهنگی باید روش‌هایمان را کمی تغییر دهیم. با اعتماد به بخش خصوصی و مردمی می‌توانیم علاوه بر اینکه شاهد ایجاد کسب‌وکار در این حوزه باشیم از خود فرهنگ و اقتصاد فرهنگ هم برای توسعه فرهنگ درآمد‌زایی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha