اهدای 3 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در ملایر
کد خبر: 3834167
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

اهدای 3 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در ملایر

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: از محل عواید موقوفات آموزش و پرورش مرحوم سیف‌الدوله، خیّر نیک‌اندیش ملایری، سه هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان آماده شده که قرار است بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ قدرت‌اله، ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، 19 مردادماه در جلسه هماهنگی ویژه‌برنامه مهر تحصیلی و اهدای سه هزار بسته آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند که با حضور آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس و زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار شد، گفت: سیاست‌گذاری در جهت افزایش بهره‌وری موقوفات و ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه‌های نوین آن، از جمله ضروریات امروز در حوزه وقف است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و نمایندگان مجلس در پیگیری صدور مجوز مصوبات سفر معاون سازمان اوقاف و امور خیریه از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی‌، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با حقوق موقوفات شهرستان با پرداخت ۳۰‌ درصد پیش پرداخت و تقسیط ۲۴ ماهه‌ املاک وقفی موافقت کرده است. همچنین اجازه تفاهم‌نامه با شهرداری و اداره برق باختر در رابطه با تکمیل پروژه‌ جاده‌ کنار استخر سیفیه و واگذاری زمین جهت احداث پست برق ویژه‌ شهرک ولیعصر شهرستان ملایر، از سوی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صادر شده است.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ادامه گزارش مصوبات سفر هفته گذشته معاون سازمان اوقاف به ملایر، گفت: نواقص زمین‌هایی که در پایین جاده سلامت، خیابان هاشمی و خیابان ارس وجود دارد و‌ از املاک وقفی است با پرداخت کمترین پذیره از سوی صاحبان خانه‌ها به آنها واگذار می‌شود.
ولدی با بیان اینکه ویژه‌برنامه مهر تحصیلی از سال ۹۲ در شهرستان ملایر شروع شده و به تبع آن در کل کشور ادامه یافته‌ است، اظهار کرد: از محل عواید موقوفات آموزش و پرورش مرحوم سیف‌الدوله، خیر نیک‌اندیش ملایری، سه هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان آماده شده که قرار است با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی و اداره اوقاف و امور خیریه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.
در ادامه‌ این جلسه آزادی‌خواه، نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس، ضمن تشکر از حسن تلاش معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در پیگیری مشکلات و نظم‌بخشی به امور شهرستان، گفت: اهدای سه هزار بسته کمک آموزشی و تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند از سوی اوقاف و امور خیریه ملایر، اتفاق مبارکی بوده که در حال انجام است و امیدواریم روزی فرا رسد که هیچ دانش‌آموزی برای تحصیل نیازمند نباشد.
در پایان جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گزارشی از روند مصوبات و پیگیری صدور مجوزات لازم ارائه کردند.
امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha