خبرنگاران انتشار خبرهای امیدبخش را رونق دهند
کد خبر: 3833496
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

خبرنگاران انتشار خبرهای امیدبخش را رونق دهند

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر این‌که خبرنگاران انتشار خبرهای خوب و امیدبخش را رونق دهند، افزود: امید است این روز عزیز برای خبرنگاران زحمتکش جامعه مبارک باشد.

خبرنگاران انتشار خبرهای امیدبخش را رونق دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز امروز، 17 مردادماه در بازدید از دفتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به مناسبت روز خبرنگار به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این روز عزیز را به خبرنگاران زحمتکش خبرگزاری ایسنا و ایکنا تبریک می‌گویم.
وی با بیان این‌که روز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه بوده و فعالیت‌هایشان نیز استرس‌زا است، همچنین کار خبرنگاران در جامعه بسیار موثر است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر این‌که مسئولان سازمان‌ها و نهادها از خبرنگاران حمایت کنند، گفت: مسئولان در عین حمایت، خبرنگاران را در انعکاس اخبار همراهی کنند.
امام جمعه تبریز افزود: برخی سازمان‌ها فعالیت‌هایشان را منعکس نکرده و سپس گلایه می‌کنند که چنین کارهایی کردیم، در حالی که طبق منویات امام راحل خدمات انجام شده باید ارائه شود و به اطلاع برسد، چرا که با اطلاع‌رسانی مردم از عملکردشان باخبر شده و اگر احیانا مشکلاتی هم باشد از آن باخبر می‌شوند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر این‌که خبرنگاران انتشار خبرهای خوب و امیدبخش را رونق دهند، افزود: امید است این روز عزیز برای خبرنگاران زحمتکش جامعه مبارک باشد.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در خاتمه به فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی استان نیز اشاره کرد و افزود: در این نهاد انقلابی نیز کارهای بزرگی انجام می‌شود و از نزدیک شاهد برخی از این فعالیت‌ها هستیم.

انتهای پیام

captcha