برگزاری ۴۰۰ کارگاه آموزشی ازدواج در آذربایجان غربی
کد خبر: 3832175
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
طی سال گذشته صورت گرفت؛

برگزاری ۴۰۰ کارگاه آموزشی ازدواج در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز کارکرد عاطفی و جنسی خانواده‌ها از بین رفته و به خوابگاه تبدیل شده‌اند، گفت: سال گذشته در راستای استحکام‌بخشی به خانواده‌ها ۴۰۰ کارگاه آموزشی برگزار شد.

برگزاری ۴۰۰ کارگاه آموزشی ازدواج در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۲ مردادماه، در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته ملی ازدواج در ارومیه، اظهار کرد: سال گذشته بالاترین آمار طلاق از زمان ثبت طلاق در ایران در کشور به ثبت رسیده و همچنین کمترین آمار ازدواج نیز در طول چند دهه گذشته ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه این آمار اعلام خطر برای جامعه و خانواده‌های ایرانی است، تصریح کرد: خانواده‌ها باید هوشیار بوده و از نهاد خانواده‌های خود صیانت و نگهداری کنند.

حسنی یادآور شد: امروز تفکری از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و دنیای غرب تبلیغ می‌شود که خانواده کارکرد خود را از دست داده و این کارکرد صرفا برای گذشته بوده و امروز دیگر نیازی به خانواده وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز کارکرد عاطفی و جنسی خانواده‌ها از بین رفته و به خوابگاه تبدیل شده‌اند و خلا امروز جامعه، آموزش بوده که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیان کرد: سال گذشته در راستای استحکام‌بخشی به خانواده‌ها ۴۰۰ کارگاه آموزشی برگزار شد و امسال نیز درنظر داریم بیش از ۳۵۰ کارگاه را در سطح استان برگزار کنیم.
انتهای پیام

captcha