تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت
کد خبر: 3829733
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت

گروه ادب ــ مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود سعید کاظمی آشتیانی تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حسینیه هنر، مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت که به منظور ایجاد و شناخت بیشتر حوزه پژوهشی «پیشرفت در جمهوری اسلامی» و با هدف تربیت و حمایت از پژوهشگران این عرصه؛ در حسینیه هنر تهران، برگزار می‌شود تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود سعید کاظمی آشتیانی در دو بخش عمومی و تخصصی در تابستان ۹۸ و با حضور مدیران ارشد، دانشمندان و کارشناسان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

مقدمه‌ای بر تعریف و ضرورت تاریخ شفاهی پیشرفت، سیری در هنر و ادبیاتِ پیشرفت در ایران و جهان، تصویری هوایی از پیشرفت در ایران، مدیریت دانش، آسیب‌شناسی فرصت‌ها و تهدید‌ها در مسئله پیشرفت و تجربه دنیا در حمایت فرهنگی از پیشرفت محور‌های این دوره مقدماتی خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام در دوره مقدماتی تا ۱۰ مرداد تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۲۷۹۵۳۳۳ تماس بگیرند. همچنین از افرادی که دوره یادشده را به خوبی گذارنده باشند، در حوزه تاریخ‌نگاری پیشرفت همکاری به عمل خواهد آمد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود سعید کاظمی آشتیانی با همکاری شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع)، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، شبکه کانون‌های تفکر ایران و نشر الگو نگار پیشرفت در حسینیه هنر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha