13 کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 3816932
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

13 کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان شمالی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، 13 کارگاه سبک زندگی قرآنی با هدف استفاده از محتوا و معانی آیات قرآن در خراسان شمالی برگزار شد.

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه استان با دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآن وعترت استان خراسان شمالی با بهره‌مندی از اعتبارات کمیسیون تبلیغ و ترویج این شورا در ماه مبارک رمضان سال 1440 هجری قمری، 13 کارگاه سبک زندگی قرآنی با موضوعات مختلف در 13 منطقه آسیب‌پذیر این استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه طرح فوق از هفتم خردادماه آغاز و تا امروز ادامه داشت، افزود: این کارگاه‌ها با هدف استفاده از محتوا و معانی آیات قرآن در ارائه اطلاعات لازم و آموزش مبانی همسرداری، فرزندپروری و آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی، راه‌های پیشگیری از اعتیاد و راه‌ حل درمان این معضل، پیشگیری از طلاق و پیامدهایی که به‌همراه خواهد داشت و آسیب‌های اجتماعی که امروزه شاهد آن هستیم، برگزار شد.
شکرانی بیان کرد: این کارگاه‌ها با تدریس محبوبه حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی‌الزهرا(س) شهرستان اسفراین و عضو هیئت مدیره اتحادیه برپا شد.
مدیرعامل اتحادیه اظهار کرد: این کارگاه‌ها از روز گذشته، 12 خردادماه در دو شیفت صبح و عصر در شهرستان شیروان در حال برپایی بود و امروز، 13 خردادماه نیز در شیفت صبح در شهرک منتظری و از ساعت 13 تا 16 نیز در مسجد باب‌الحوائج شیروان واقع در خیابان آزادی برپا می‌شود و عصر امروز به پایان می‌رسد. در پایان هر کدام از این کارگاه‌ها به سه نفر از افرادی که به سؤالات مدرس، جواب صحیح می‌دادند، کارت هدیه اعطا می‌شد.
انتهای پیام

captcha