اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3784377
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
بهمن‌ماه سال جاری؛

اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح اردو‌های جهادی این دانشگاه در منطقه حاشیه‌نشین حاجی‌پیرلوی ارومیه خبر داد و گفت: این طرح ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری اجرا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در این طرح حداقل ۵۰ دانشجو در راستای خدمت‌رسانی به مردم شرکت کنند.

اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

شهرام خادم‌وطن، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: اردوهای جهادی یک حرکت ملی بوده که همزمان در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شوند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم فعالیت می‌کنند.
وی از اجرای طرح اردوهای جهادی این دانشگاه در منطقه حاشیه‌نشین حاجی‌پیرلوی ارومیه خبر داد و گفت: این طرح 13 بهمن‌ماه سال جاری اجرا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در این طرح حداقل 50 دانشجو در راستای خدمت‌رسانی به مردم شرکت کنند.
خادم‌وطن با بیان اینکه خدمات بهداشتی، دندان‌پزشکی و غربال‌گری بیماران خاص از جمله فعالیت‌هایی است که در این اردو انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم شبی با قرآن نیز در کنار تمامی این فعالیت‌ها برگزار خواهد شد، چراکه انس با قرآن در تمامی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه مدنظر است.
وی درخصوص برنامه‌های ویژه این دانشگاه در ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی نیز گفت: برای اینکه شان ایام فاطمیه و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حفظ شود، برنامه‌هایی تدارک شده که از جمله آن می‌توان به طراحی تیزرهای تلویزیونی در راستای معرفی پیشرفت‌های چهار دهه اخیر این دانشگاه اشاره کرد.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: ساخت موشن‌گرافی از فعالیت‌های صورت گرفته در بیمارستانهای استان طی 40 سال اخیر نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که انجام شده و پس از ایام فاطمیه نیز جشن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha