برپایی برنامه‌های فرهنگی برای جذب مردم به مساجد
کد خبر: 3779519
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

برپایی برنامه‌های فرهنگی برای جذب مردم به مساجد

کانون خبرنگاران نبأ _ مساجد از مهم ترین پایگاه های دینی و فرهنگی در جامعه به‌شمار می آیند و باید به امور مساجد که باعث رونق بخشی و پویایی فعالیت های مذهبی در این مکان های مقدس‌ می شود، رسیدگی شود.

برپایی برنامه‌های فرهنگی برای جذب مردم به مساجد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در دیدار با آذری، عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) شهرک خانه،‌ مسجد را نخستین نهاد اجتماعی اسلامى عنوان و بر لزوم تکریم جایگاه آن تأکید کرد.
وی، افزود: مساجد خانه‌های خدا بر روی زمین و محل عبادت، نیایش و آئینه تمام‌نمای شخصیت و هویت مسلمانان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با اشاره به این که مساجد نهادی اجتماعی در حکومت است و احیای آن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، گفت: از این که در سطح شهرستان مساجدی همچون این مسجد را می‌بینیم که مملو از جمعیت است، باید الگو گرفته و در راستای حضور بیشتر مردم در سایر مساجد تلاش کنیم.
این مسئول، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مداوم این مسجد در روزهای مختلف، ابراز کرد: از علت‌هایی که سبب حضور بیشتر جماعت در مسجد می‌شود، برگزاری برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: مساجد از مهم ترین پایگاه های دینی و فرهنگی در جامعه به‌شمار می آیند و باید به امور مساجد که باعث رونق بخشی و پویایی فعالیت های مذهبی در این مکان های مقدس‌ می شود، رسیدگی شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha