راه‌اندازی کانون کارآفرینی و خلاقیت در دانشگاه پیام‌نور زنجان
کد خبر: 3773295
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

راه‌اندازی کانون کارآفرینی و خلاقیت در دانشگاه پیام‌نور زنجان

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از راه‌اندازی کانون کارآفرینی و خلاقیت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری استارتاپ کشاورزی ارگانیک و سالم نیز در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی کانون کارآفرینی و خلاقیت در پیام‌نور زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی محمدی امروز، 26 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: امکان تحصیل غیرحضوری متقاضیانی که به دلایل مختلف محدودیت حضور در دانشگاه را دارند، وجه تمایز دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی دانشگاه از ابتدا از رویکردهای این دانشگاه بود، بیان کرد: بر اساس سند آمایش آموزش عالی، دانشگاه‌های پیام نور به 10 منطقه تقسیم شدند که زنجان در حوزه نظارتی در منطقه 3 به مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه این دانشگاه در 4 دهه گذشته به ویژه از دهه دوم تا چهارم دستاوردهای مختلفی داشته، تصریح کرد: این دانشگاه کیفیت آموزش را با جدیت دنبال می‌کند و با آزمون‌های متمرکز و عادلانه در سطح کشور رسالت خود را انجام می‌دهد.
این مسئول قانون‌گرایی را از رویکردهای مهم دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: با اصلاح فرآیندها به دنبال جلب رضایت دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان هستیم و برخلاف محدودیت‌های مالی کارهایی را در این زمینه انجام دادیم.
وی ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای ادامه تحصیل دانشجویان را مهم خواند و گفت: در فضای ملتهب، اهداف اصلی دانشگاه با سختی مواجه می‌شود و باید فضایی مناسب برای رشد و پیشرفت علمی ایجاد شود.
محمدی با اشاره به اینکه افراد غیربومی در پایان ترم می‌توانند برحسب محل زندگی یا کار حوزه آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم نقل و انتقالات منعطف در چارچوب قانون از ویژگی‌های دانشگاه است.
وی تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در راستای ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی در توسعه کسب و کار را از رویکردهای دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: در مرکز زنجان و ابهر دانشگاه پیام نور را راه‌اندازی کردیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان به راه‌اندازی مرکز کانون خلاقیت و نوآوری در مرکز پیام نور زنجان اشاره کرد و گفت: مجوز این مرکز از پارک علم و فناوری اخذ شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها، زمینه‌های جدیدی برای کسب و کار دانشجویان و آموزش آن‌ها فراهم می‌کند، تصریح کرد: برگزاری استارتاپ ملی با موضوع کشاورزی ارگانیک و سالم جزو برنامه‌های اولویت‌دار است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور، در رویداد استارتاپی صنایع کوچک استان که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، مقام نخست را کسب کرد و در نمایشگاه فناوری نانو در تهران نیز طرح علمی این دانشگاه تقدیر شد.
انتهای پیام
captcha