برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اقتصاد مقاومتی در زنجان
کد خبر: 3559582
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
حیدری خبر داد:

برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اقتصاد مقاومتی در زنجان

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: دومین جایزه عکس کوشا با رویکرد ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر زنجان در سال مزین به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و با هدف بسترسازی مناسب جهت بازنمایی این امر مهم در عرصه فرهنگ و هنر، دومین جایزه عکس کوشا را با رویکرد ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

حیدری در خصوص موضوعات این مسابقه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، کار، تلاش، معیشت و هر آن چیزی که به مقوله تولیدات داخلی می‌پردازند، نقش و جایگاه بانوان شهری و روستایی و عشایری در چرخه اقتصاد ملی، سبک زندگی ایرانی اسلامی – خانواده و کارآفرینی، ترویج مصرف کالاهای ایرانی، تولید و توسعه علم و تلاش‌های گروهی دانش‌بنیان از محورهای برگزاری این مسابقه هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: هر عکاس می تواند حداکثر 10 عکسی با فرمت jpg که دارای قابلیت چاپ باشد را به دبیرخانه ارسال کند و اثار می‌بایست بر روی CD کپی و ارسال شود و مشخصات عکاس شامل نام و نام خانوادگی و شماره همراه روی سی دی قید شود.

حیدری با اشاره به اینکه مهلت اراسل آثار تا 30 بهمن سال جاری است، تصریح کرد: داوری آثار 5 اسفند و اختتامیه نیز 14 اسفندماه امسال برگزار می‌شود و نشانی دبیرخانه زنجان- خیابان شیخ فضل‌الله نوری – فرهنگسرای امام خمینی (ره) طبقه سوم – انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر زنجان و شماره های تماس نیز 33534592 و 33534593 است.

captcha