آغاز مرحله سراسری مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا
کد خبر: 3768770
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

آغاز مرحله سراسری مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه مسابقات ــ مرحله سراسری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا از امروز، 11 آذرماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله سراسری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل و به میزبانی تیپ 40 نزاجا از امروز، 11 آذرماه آغاز شد.
این مسابقات در نخستین روز و پس از مراسم افتتاحیه در رشته حفظ 1، 3، 5 و 10 جزء در دو گروه داوری به صورت مجزا در بخش وظیفه و پایور در دو نوبت صبح و عصر در حال برپایی است. فردا نیز رقابت در رشته‌های حفظ 15، 20 و 25 جزء و مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و صطح دو(فوق دیپلم به بالاتر) انجام می‌شود.
متسابقان رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و اذان نیز سه‌شنبه، 13 آذرماه در سالن‌های مجزای تیپ 40 نیروی زمینی در اردبیل باهم به رقابت می‌پردازند.
محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش گفت: تلفیق چهره‌های بین‌المللی و ممتاز کشوری، حضور پیشکسوتان قرآنی نزاجا در هیئت داوران، افزودن رشته حفظ یک جزء تا مرحله سراسری نزاجا و برپایی کارگاه آموزشی ویژه قراء و حافظان در حاشیه مسابقات از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره است.
یادآور می‌شود، آیین اختتامیه مرحله سراسری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا، چهارشنبه، 14 آذرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری در تالار ولایت و حسینیه ثار الله(ع) شهر اردبیل همراه با تجلیل از برگزیدگان برپا خواهد شد. همچنین برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله نهایی مسابقات ارتش که دوم تا پنجم دی‌ماه به میزبانی نزاجا در تهران برپا می‌شود، راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام

captcha