مشارکت 13 هزار نفری مردم فارس در طرح ملی حفظ قرآن تاکنون
کد خبر: 3768126
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

مشارکت 13 هزار نفری مردم فارس در طرح ملی حفظ قرآن تاکنون

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت‌نام 13 هزار نفر تاکنون در طرح ملی حفظ قرآن خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تحقق منویات معظم‌له برای هفتمین سال متوالی طرح ملی تربیت حافظان قرآن را اجرا می‌کند.
وی افزود: در سال جاری و تاکنون 13 هزار نفر در استان فارس در این طرح مشارکت کرده‌اند که این آمار به جز آمار دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح است.
جلالی یادآور شد که در سال جاری سهمیه 35 هزار نفر را برای استان فارس در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری به این آمار دست یابیم.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: آزمون این طرح از مقطع اول ابتدایی تا ششم به صورت شفاهی و توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.
وی ادامه داد: از مقطع هفتم به بالا آزمون به صورت کتبی و در اسفندماه همزمان با سراسر کشور و با همکاری سایر سازمان‌ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha