اجرای طرح توانمندسازی فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3759299
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

اجرای طرح توانمندسازی فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح توانمندسازی فعالان قرآنی این دانشگاه خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی هم برای اساتید و کارکنان و هم برای دانشجویان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

اجرای طرح توانمندسازی فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌احمد آقاپور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهد، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در دانشگاه به‌خوبی در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار کرد: مهمترین فعالیت‌های صورت‌گرفته در این اردوها نیز اجرای تلاوت و کلاس‌های قرآنی برای اعضا بود.

آقاپور ادامه داد: در بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۷ نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که ۴ نفر از کارمندان و ۳ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه بودند.

وی بابیان اینکه طرح توانمندسازی در راستای حمایت از فعالان قرآنی در دانشگاه اجرا خواهد شد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در راستای حمایت از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت و همچنین فعالان قرآنی این طرح را با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha