طرح جایگزین خدمت و کسر سربازی با پروژه
کد خبر: 3758493
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
در خراسان رضوی اعلام شد؛

طرح جایگزین خدمت و کسر سربازی با پروژه

کانون خبرنگاران نبأ ــ روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از اجرای طرح جایگزین خدمت و کسر خدمت سربازی با انجام پروژه در این استان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای از اجرای طرح جایگزین خدمت سربازی ویژه نخبگان و طرح کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در این استان خبر داد.

این فراخوان داوطلبان را به انجام پروژه‌های تحقیقاتی اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در رشته‌های تاریخ، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، مترجمی زان عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی و آلمانی، هنرهای نمایشی و سینما، هنرهای تصویری و طراحی دعوت می‌کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 384717138 و 38440501 داخلی 307 تماس گرفته و یا حضوراً به نشانی مشهد، انتهای بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید خلیل، جنب فروشگاه شهرداری ، مرکز فرهنگی دفاع مقدس مراجعه کنند.

مریم بشیری

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۸
0
0
با سلام و خسته نباشید
بنده متولد کشور قزاقستان هستم و در کودکی به ایران مهاجرت کردم. بنده هم به زبان قزاقی و هم زبان روسی تسلط دارم و پدر بنده کاملاً به روسی تسلط دارند
رشته بنده مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) می باشد. مقطع تحصیلی ارشد

آیا میتوانم پروژه کسر خدمت در زمینه ترجمه (فارسی به روسی) یا (روسی به فارسی) داشته
باشم؟
captcha