سوگواره عکس موبایلی «محرم محله ما» فراخوان داد
کد خبر: 3747849
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

سوگواره عکس موبایلی «محرم محله ما» فراخوان داد

گروه جامعه ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ احسان بیسادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، گفت: با مشاركت ستاد مدیریت محله معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونت حمل و نقل و ترافیك و سازمان زیباسازی شهرداری تهران سوگواره عكس موبایلی «محرم محله ما» با موضوع عزاداری سید و سالار شهیدان در محله‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

بیسادی خاطر نشان كرد: ایام ماه محرم و به ویژه دهه اول آن شاهد صحنه‌های به یاد ماندنی از شور و حماسه حضور مردم در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه اسلام هستیم كه با استفاده از ظرفیت فناوری‌های جدید این لحظات خاطره انگیز ثبت و ماندگار می‌شود. به همین منظور با اعلام فراخوان مسابقه عكس موبایلی با عنوان  «محرم محله ما» مردم را به شركت در این مسابقه فرهنگی دعوت می‌کنیم. 

وی در تشریح این برنامه فرهنگی افزود: موضوع‌های سوگواره  شامل مراسم و آیین‌های عزاداری شهادت امام حسین علیه‌السلام در كل شهر تهران، دسته‌های عزاداری، برپاشدن خیمه‌ها و تكیه‌ها، آماده سازی و پخش نذورات حضور مردم در مساجد و تکایای محل است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران تصریح كرد: آثار برگزیده این سوگواره در مراسمی که مقارن با اربعین امام شهیدان برگزار خواهدشد در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های برگزیده و پرتردد مترو و فضای تبلیغات سطح شهر تهران به نمایش در خواهد آمد و از برگزیدگان این سوگواره با حضور مسئولین و مقامات شهری تقدیر به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: جایزه نفر اول مسابقه عكس موبایلی «محرم محله ما» سفر هفت روزه به عتبات عالیات به همراه یك نفر، نفر دوم سفر هفت روزه و نفر سوم سفر پنج روزه به عتبات عالیات است. هم چنین جوایز نفرات چهارم تا دهم این مسابقه فرهنگی به صورت نقدی و امكان استفاده رایگان از خدمات شهرداری تهران خواهدبود.

بیسادی درخصوص نحوه شركت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان تا 10 مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت  mahalleyema.ir فرم درخواست را تكمیل و آثار خود را ارسال کنند.

 انتهای پیام

captcha