تلاش برای برندسازی «اربعین سومین حرم»/ سریال سعدی تولید می‌شود
کد خبر: 3743135
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

تلاش برای برندسازی «اربعین سومین حرم»/ سریال سعدی تولید می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تأكید كرد كه این مرکز در حال تلاش برای برندسازی «اربعین سومین حرم» در ایران است.

تلاش برای برندسازی «اربعین سومین حرم»/ سریال سعدی تولید می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس امروز، 10 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای پوشش اخبار و برنامه‌های ایام محرم و صفر گفت: تلاش ما برای برندسازی «اربعین سومین حرم» در ایران است.
وی در ادامه با اشاره به كسب رتبه نخست صدا و سیمای فارس در جشنواره سراسری رسانه ملی گفت: این مرکز در بیست‌ویکمین جشنواره تولیدات مرکز استان‌ها با شش تندیس، ۳۰ جایزه و ۱۷ لوح تقدیر به عنوان مرکز برگزیده کشوری معرفی شد.
سهرابی، بالابردن قدرت چانه‌زنی برای تولید سریال و برنامه‌های فاخر را از مهمترین مزایای برگزاری چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد و افزود: به زودی تعدادی تله‌تئاتر و سریال در استان تهیه و از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.
مدیركل صدا و سیمای فارس به اجرای ویژه برنامه‌‌هایی از شبکه فارس در ماه مبارک رمضان نیز اشاره كرد و گفت: برنامه خاص افطار از جمله این برنامه‌ها بود که با مشارکت کمیته امداد(ره)، اداره‌کل بهزیستی و ستاد دیه استان فارس گام خوبی برای آزادی زندانیان و کمک به محرومان برداشته شد.
وی همچنین یادآور شد که سریال «امین ولایت» ویژه حضرت شاهچراغ(ع) و سریال «سعدی» با همکاری ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در این مرکز در حال ساخت قرار دارند.
سهرابی در ادامه سخنان خود گفت: شیوه برنامه‌سازی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای نخستین بار در در کشور توسط صدا و سیمای مرکز فارس اجرا شد و پس از آن سایر استان‌ها این شیوه را آغاز کردند.
مدیركل صدا و سیمای فارس با استناد به وجود آمار ۶۲ درصدی شهر شیراز و ۷۴ درصدی مخاطبان استان فارس، افزود: با توجه به افزایش سواد رسانه‌ای مردم طی سال‌های گذشته، شاهد کاهش توجه آنها به رسانه‌های بیگانه هستیم.
انتهای پیام

captcha