فردا؛ پایان رقابت‌ قرآنی خانواده‌های كمیته امداد در شیراز
کد خبر: 3742054
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

فردا؛ پایان رقابت‌ قرآنی خانواده‌های كمیته امداد در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه دومین مسابقات سراسری قرآن «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان، كاركنان و خانواده كمیته امداد در شیراز برگزار می‌شود.

فردا رقابت‌های قرآنی خانواده كمیته امداد كشور در شیراز پایان می‌یابد

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه دومین مسابقات سراسری قرآن «یادواره شهدای مدافع حرم» ویژه مددجویان، كاركنان و خانواده كمیته امداد امام خمینی(ره) فردا، 7 شهریورماه در شیراز برگزار خواهد شد.
این مراسم از ساعت 10 صبح فردا در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز (جهاد دانشگاهی سابق) واقع در خیابان ساحلی برگزار خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر سخنرانی استاندار فارس، برقعی، قائم مقام كمیته امداد امام خمینی(ره) كشور نیز سخنرانی خواهد كرد و در پایان نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته و هر بخش معرفی و تجلیل خواهند شد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و با رقابت 198 نفر بانو و 206 نفر آقا در رشته‌های حفظ، ترتیل، اذان و در دو مقطع سنی 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا در شیراز در حال برگزاری است.
مسابقات مذكور از 3 شهریورماه جاری آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت كه مسابقات بخش بانوان در كانون فرهنگی حضرت زینب(س) و بخش آقایان در مجتمع شهید آیت‌الله ربانی شیرازی برگزار شده است.
یادآور می‌شود، مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز سوم شهریورماه با حضور آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شده بود.
انتهای پیام

captcha