ششمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار شد
کد خبر: 3741134
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
در فارس؛

ششمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ششمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در استهبان فارس برگزار شد.

ششمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار شد

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، ششمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان در استان فارس برگزار شد.
این نشست از روز گذشته اول، شهریورماه با حضور مدیران شهرستانی و مدیران داخلی شعب مؤسسه در استان فارس، معاونت‌های آموزش، اداری و مالی، منابع انسانی، بازرسی و مسئولان بخش‌های مختلف مرکز مدیریت بیت‌الاحزان در مسجد و حسینیه آل یاسین(ع) شیراز آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان هدف از حضور مدیران داخلی را انسجام در برنامه‌ها و انتقال تجارب مدیران داخلی شعبه‌ها به یکدیگر عنوان کرد.
در این نشست در خصوص هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مطلوب جشنواره جبرئیل امین با توجه به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در این جشن ملی بحث و تبادل نظر شد.
مباحث کنترل اموال، پاسخگویی به مکاتبات اداری، ارائه گزارش عملکرد شعب زیر مجموعه توسط مدیران هر شهرستان، بررسی علل افت و خیز شعب و تأکید بر اهمیت بحث روابط عمومی و تبلیغات در شعب، از اهم موارد مطرح شده در این نشست دو روزه بود.
یادآور می‌شود، نشست دوره‌ای مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان به‌منظور تصمیم‌گیری در سطح کلان مؤسسه، ایجاد انسجام در فعالیت‌های شعب و ارائه گزارش و راهکارهای حل مشکلات شعب هر دو ماه یک بار برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha