اجرای ۲۵۰ برنامه فرهنگی هفته ازدواج در استان مرکزی
کد خبر: 3739234
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

اجرای ۲۵۰ برنامه فرهنگی هفته ازدواج در استان مرکزی

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان مرکزی اجرا می‌شود.

اجرای 250 برنامه فرهنگی هفته ازدواج در استان مرکزی

مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: بیش از 250 ویژه برنامه هفته ازدواج از 22 مردادماه تا 28همین ماه در استان اجرایی می‌شود.
وی از برگزاری جشن‌های ازدواج در شهرستان‌های استان با حضور زوج‌های جوان خبر داد و افزود: این مراسم با حضور زوج‌های واجد شرایط و فعالان حوزه ازدواج سوم شهریور در اراک برگزار می‌شود. برگزاری این جشن امسال به سمن‌های جوان و مرتبط سپرده شده است.
امیدی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی ویژه زوجین جوان در مراکز مشاوره سطح استان از 22 تا 28 همین‌ماه بصورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند. هم‌چنین مرکز مشاوره لقمان در اراک پذیرای متقاضیان است. دیدار 40 زوج طلبه با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی اساتید با خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است. در این راستا خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی امروز شنبه، 27 مرداد میزبان خانم حسینی با موضوع جوانان، ازدواج و مبانی معنویت است.
امیدی دیدار با خانواده ایثارگران، نشست خبری با مدیر کل ورزش و جوانان، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی توسط سمن‌ها، کمپین مشاوره‌ای رایگان، تولید برنامه تلویزیونی شبکه آفتاب، استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای پوشش برنامه‌های هفته ازدواج را از دیگر برنامه‌های اجرایی دانست.
انتهای پیام

captcha