ویژه برنامه ‏روز دحوالأرض در حرم رضوی برگزار می‎شود
کد خبر: 3736947
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

ویژه برنامه ‏روز دحوالأرض در حرم رضوی برگزار می‎شود

گروه اجتماعی- معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با بیست و پنجم ذی‌القعده، وی‍ژه برنامه‌ روز دحوالارض در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه ‏روز دحوالأرض در حرم رضوی برگزار می‎شود
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استان قدس رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در روز دحوالارض، آداب و اعمال ویژه‌‏ای از جمله روزه گرفتن و زیارت حضرت رضا(ع) وارد شده است.
وی ادامه داد: ویژه برنامه 25 ذی القعده روز دحوالارض، چهارشنبه 17 مردادماه از ساعت 17:30 تا 19:30 ویژه عموم زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.
حسینی افزود: حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین مومنی سخنران این مراسم است و در ادامه نیز مهدی سروری زیارت جامعه کبیره را قرائت می‎کند. بعد از نماز مغرب و عشاء نیز برای عموم زائران برنامه سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: افزون بر مراسم صحن جامع رضوی در دیگر رواق‎ها و صحن‎های حرم مطهر رضوی سلسله جلسات حلقه معرفت با موضوع «دحو الارض» برای پاسخگویی به شبهات و سوالات زائران برگزار می‎شود.

انتهای پیام

captcha