شعبه‌های برتر بیت‌الاحزان معرفی شدند/ شعب استهبان و بابامباركی در صدر
کد خبر: 3735992
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

شعبه‌های برتر بیت‌الاحزان معرفی شدند/ شعب استهبان و بابامباركی در صدر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در طرح ارزیابی عملکرد سالانه شعب مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه‌های برتر این مؤسسه در سال ۹۶ معرفی شدند.

شعبه‌های برتر بیت‌الاحزان معرفی شدند/ شعب استهبان و بابامباركی در صدر

به گزارش ایكنا از فارس، مطابق روال هر سال طرح ارزیابی عملكرد سالانه شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر كشور انجام می‌شود كه این كار نیز برای شعب شهری و روستایی این مؤسسه برای سال 96 انجام شد.
مؤسسه بیت‌الاحزان با دارای بودن قریب 175 شعبه یكی از بزرگترین مؤسسات قرآنی كشور محسوب می‌شود كه علاقه‌مندان برای حفظ قرآن كریم از سراسر كشور و نقاط مختلف دنیا به این شعب این مؤسسه مراجعه كرده و به بركت این مؤسسه فارس تبدیل به قطب حفظ قرآن كریم كشور شده است.
در طرح ارزیابی عملكرد سالانه شعب این مؤسسه در سال 96 رتبه‌بندی میان شعب برای سومین بار در میان 109 شعبه مؤسسه‌ای كه در طرح مذكور شركت كرده‌اند،‌ انجام شد.
این رتبه‌بندی‌ها در 3 بخش آموزشی، فرهنگی و اداری مالی طی ماه‌‌های اسفند 95 تا اسفند 96 انجام شد و در نهایت 5 درجه برای شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در نظر گرفته شد.
در این رتبه‌بندی‌ها شعبه استهبان كه مركزیت این مؤسسه هم در این شهرستان قرآنی قرار دارد، در میان شعب شهری حائز رتبه نخست كشور شده و به عنوان شعبه درجه یك معرفی شد و بعد از آن شعب سروستان، بنارویه و کازرون با کسب امتیازاتی بین 6000 تا 8000 به عنوان شعب درجه 2 معرفی شدند.
علاوه بر این‌ها سه شعبه شهر پردیسان قم، جهرم و بابامبارکی بوشهر نیز موفق شدند با کسب امتیازاتی بین 4000 تا 6000 عنوان شعب درجه 3 را کسب كنند.
در میان شعبه‌های روستایی نیز شعبه بابامبارکی از توابع شهرستان جم استان بوشهر با کسب بالاترین امتیاز رتبه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن شعب بلیان از توابع کازرون استان فارس، صحرارود از توابع فسا استان فارس، شهرک وزیره از توابع نی ریز استان فارس و سیف آباد از توابع کازرون استان فارس به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از آن خود کردند.
علاوه بر این‌ها در رتبه‌بندی شعب شهری مؤسسه بیت‌الاحزان نیز شعب استهبان، سروستان، بنارویه، کازرون و پردیسان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
البته لازم به ذكر است كه شعب بیت‌الاحزان بر اساس میزان پیشرفت نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس شعبه بابامبارکی از توابع شهرستان جم استان بوشهر با میزان 4021.5 امتیاز پیشرفت نسبت به سال گذشته از لحاظ پیشرفت رتبه اول را در بین شعب مؤسسه بیت‌الاحزان کسب کرد و پس از آن شعب کازرون، زرگران از توابع مردوشت فارس، اَرَد از توابع گراش فارس و آبگل از توابع میمند فارس به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از لحاظ پیشرفت کسب کردند.
انتهای پیام

captcha