نگاهی به کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در مؤسسه الزهرا(س)
کد خبر: 3734430
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

نگاهی به کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در مؤسسه الزهرا(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الزهرا(س) شهرستان اسفراین، کارگاه‌های «سبک زندگی اسلامی» را با موضوعات متنوع برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الزهرا(س) شهرستان اسفراین، با هدف پیشگیری خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی، فردی، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی را با موضوعات مختلف برگزار می‌کند.
این کارگاه با موضوعات مختلف و مهارت‌های پایه شامل موضوعات شغلی، عمومی و اصول زندگی  برای بانوان قرآن‌آموز و علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده که در این راستا تاکنون 5 کارگاه با موضوع اصلاح ذهنیت با حضور بیش از 100 نفر در شهرستان برگزار شده است.
در برگزاری این کارگاه‌های آموزشی سازمان شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره نهضت و سوادآموزی همکاری خوبی را با مؤسسه داشته‌اند و همچنین نهادهای دولتی دیگر نیز درخواست برگزاری کارگاه را در مراکزشان دارند که بر اساس زمانبندی این کارگاه‌ها برگزار می‌شود.
این کارگاه‌های آموزشی از تاریخ 20 تیرماه، هر هفته دو بار در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری و تدریس حسینی، مدیر مؤسسه آغاز شده است.

بنابراین گزارش به تمامی افرادی که به صورت مستمر در این جلسات حضور یافتند، گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه الزهرا(س) هر ساله 10 کارگاه با موضوعات فرزندپروری، ارتباط با جوانان، موفقیت برای خانواده‌های قرآنی و قرآن‌آموزان با حضور اساتید و مربیان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha