ضرورت تشکیل اتحادیه مؤسسات قرآنی در بروجن
کد خبر: 3729889
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

ضرورت تشکیل اتحادیه مؤسسات قرآنی در بروجن

کانون خبرنگاران نبأ ــ با توجه به گسترش روزافزون مؤسسات قرآنی در بروجن ضرورت تشکیل اتحادیه مؤسسات و مجمع فعالان قرآنی در این شهر بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در حال حاضر شهرستان بروجن میزبان مؤسسات گوناگون قرآنی است که در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت هستند. دارالقرآن بسیج، کانون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعة‌القرآن خردسالان و بزرگسالان، مؤسسه قرآنی نورالثقلین، دارالقرآن فاطمة‌الزهرا(س)، مؤسسه قرآن بینات و ... از جمله مراکزی هستند که در زمینه‌های گوناگون حفظ، قرائت و تفسیر میزبان قرآن‌آموزان این شهرستان هستند.
این امر در حالی است که با وجود مؤسسات گوناگون در این شهرستان هنوز هم‌افزایی جدی میان مؤسسات شکل نگرفته و تمامی مؤسسات به‌صورت پراکنده مشغول به فعالیت هستند.
بر همین اساس به نظر می‌رسد وجود تشکیل اتحادیه قرآنی میان این مؤسسات علاوه بر ایجاد هم‌افزایی، سبب بهبود فعالیت و گسترش جذب قرآن‌آموز خواهد شد.
اگرچه تشکیل اتحادیه مؤسسات قرآن در جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان که در سال 96 برگزار شد؛ مورد تصویب اعضاء قرار گرفت، ولی تا کنون اقدامی جدی در این زمینه صورت نگرفته است.
سجاد شفیع‌پور بروجنی
انتهای پیام

captcha