اشتغالزایی بیت‌الاحزان برای ۱۵۰۰ نفر در کشور/ حمایت از برنامه‌های فرهنگی اشتغالزا
کد خبر: 3727726
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
شاهسونی خبر داد:

اشتغالزایی بیت‌الاحزان برای ۱۵۰۰ نفر در کشور/ حمایت از برنامه‌های فرهنگی اشتغالزا

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اشتغالزایی این مؤسسه برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر کشور خبر داد و افزود: اگر بیت‌الاحزان از سوی مقامات استانی و كشوری حمایت‌های لازم می‌شد قطعاً اشتغالزایی آن به چندین برابر می‌رسید.

اشتغالزایی بیت‌الاحزان برای 1500 در سراسر كشور/ لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی اشتغالزا

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این مؤسسه الگوی بسیار مناسبی برای اشتغالزایی است، از اشتغالزایی برای یك هزار و 500 نفر در سراسر كشور خبر داد.
وی افزود: تنها در مركز مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان كه در یك روستای كوچك واقع در دهستان خیر شهرستان قرآنی استهبان قرار دارد، 70 نفر مشغول به كار هستند یعنی در یك روستا، یك مؤسسه برای 70 نفر از اعضای آن اشتغال ایجاد كرده است.

قطعاً فعالیت‌های اشتغالزایی بیت‌الاحزان قابل ترویج است
شاهسونی با تأكید بر اینكه قطعاً این نوع فعالیت‌ها قابل ترویج و گسترش است، گفت: اگر بیت‌الاحزان از سوی مقامات استانی و كشوری حمایت‌های لازم می‌شد قطعاً اشتغالزایی آن به چندین برابر می‌رسید.

نیاز به حمایت مسئولان استانی و كشوری داریم
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور ادامه داد: ما می‌توانیم این میزان اشتغالزایی را به 5 هزار نفر و حتی تا 15 هزار نفر هم در سراسر كشور گسترش دهیم البته به شرط آن كه از سوی مسئولان مربوطه حمایت شویم.

مسئولان اشتغالزایی فرهنگی را نیز مدنظر داشته باشند
وی با یادآوری این نكته كه یكی از بزرگترین مشكلات استان فارس، بحث بیكاری جوانان و نبود اشتغال است، گفت: خوب است كه مسئولان اشتغالزایی فرهنگی را برای رفع معضل بیكاری جوانان در دستور كار قرار دهند و مسلماً نتیجه آن را هم خواهند دید.
شاهسونی گفت: گرچه ما از كمك‌های دولتی استفاده كردیم اما این كمك‌های درصد قابل توجهی نیست و در مجموعه فعالیت‌های بیت‌الاحزان شاید برای 5 درصد آن نیز كفایت نكند در حالی كه می‌توانند بسیار بیشتر از این‌ها از ما حمایت كنند.

تمام ظرفیت‌های بالقوه بیت‌الاحزان، بالفعل شود
رئیس هئیت امنای اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی فارس در پایان خواستار استفاده از تمام ظرفیت مؤسسه بیت‌الاحزان شد و تأكید كرد كه اگر تمام این ظرفیت‌های بالقوه تبدیل به بالفعل شود، مسلماً شعار فارس، قطب قرآنی كشور نیز محقق خواهد شد.
انتهای پیام

captcha