زمان دریافت کارت ورود به جلسه سیزدهمین آزمون حفاظ
کد خبر: 3711364
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه سیزدهمین آزمون حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمان دریافت کارت ورود به جلسه اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن از امروز، 15 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ

به گزارش ایکنا؛ بنابر اعلام سازمان دارالقرآن الکریم، زمان دریافت کارت ورود به جلسه اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن از امروز، 15 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.
علاقه‌مندان برای درثیافت کارت ورود به جلسه خود می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دبيرخانه طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حافظان قرآن كريم سازمان دارالقرآن الکریم مراجعه کنند.
همچنین، اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۸ صبح به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
این آزمون‌ هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء برگزار می‌شد که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ ۳ جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌ نام، این رشته مربوط به حفظ ۳ جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.
همچنین، حدود ۹ هزار نفر آمادگی خود را در زمان تعیین شده برای ثبت‌ نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام کردند که که بیشترین متقاضیان شامل ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته حفظ کل قرآن نام‌نویسی کرده‌اند.
محل برگزاری این آزمون در استان تهران نیز به‌صورت متمرکز در دانشگاه افسری امام علی(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بعد از تقاطع ولی عصر(عج)، است و پیش‌بینی شده که حدود ۱۵۰۰ نفر شرکت‌کننده خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha