ارتقاء خدمات بهداشتی شرایط مناسب‌تری برای ایثارگران ایجاد می‌کند
کد خبر: 3710254
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کاظمی:

ارتقاء خدمات بهداشتی شرایط مناسب‌تری برای ایثارگران ایجاد می‌کند

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل بنیاد زنجان گفت: ارتقاء بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد زمینه اشتغال از طرق مختلف می‌تواند شرایط مناسب‌تری را برای ایثارگران ایجاد کند.

  ارتقاء خدمات بهداشتی شرایط مناسب‌تری برای ایثارگران ایجاد می‌کند
 
به گزارش ایکنا به نقل از ایثار، علی کاظمی در جلسه شورای مدیران استان با اشاره به اینکه در حوزه‌های اشتغال و درمان چالش‌های بسیاری وجود دارد، گفت: ارتقاء بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد زمینه اشتغال از طرق مختلف می‌تواند شرایط مناسب‌تری را برای ایثارگران ایجاد کند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان با بیان اینکه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یکی از مواردی است که باید اجرای آن را با قوت بیشتری شاهد باشیم، افزود: امیدواریم پیگیری‌ها در این راستا نتیجه بخش باشد و بدین ترتیب خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز زندگی خود را در شرایط بهتری ادامه دهند.
وی با اشاره به عصر کنونی اظهار کرد: عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر اطلاعات و ارتباطات است به عبارتی باید زمینه اقدامات را در حوزه الکترونیکی شدن قوت بخشیم تا مراجعان در کمترین زمان ممکن به مقاصد خود دست یابند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان از ضرورت هم‌افزایی در حوزه‌های فرهنگی سخن به میان آورده و ادامه داد: آنچه نیاز امروز جامعه را نشان می‌دهد به حوزه فرهنگی مربوط می‌شود در این میان شاهد برگزاری یادواره‌های بسیاری در مدارس شاهد استان بوده‌ایم که ثمرات قابل توجهی را در بر دارد. اما باید به خاطر داشته باشیم که فعالیت‌های فرهنگی باید تار و پود مراکز فرهنگی و در یک کلام جان جامعه را فراگیرد.

انتهای پیام
captcha