جامعه امروزی نیازمند شناخت بیشتری از حضرت زهرا(س) است/ استقبال جوانان از هنرهای دینی
کد خبر: 3695281
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
قاسمی:

جامعه امروزی نیازمند شناخت بیشتری از حضرت زهرا(س) است/ استقبال جوانان از هنرهای دینی

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به اكران موفق نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» بر این نكته تأكید كرد كه جامعه امروزی ما نیازمند این است كه شناخت بیشتری از حضرت زهرا(س) پیدا كند.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در حاشیه اكران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، این نمایش را یك كار موفق و زیبا ارزیابی كرد و گفت: جامعه امروزی ما نیازمند این است كه شناخت بیشتری از حضرت زهرا(س) پیدا كند.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایش «خاتون آب و آیینه» گفت: مردم و به خصوص نسل جوان ما آمادگی بیشتری برای جذب حقایق اسلام آن هم در قالب هنر نمایش دارند و می‌توانند به خوبی مفهوم زندگی ائمه اطهار(ع) را متوجه شوند.
قاسمی به ارائه نكاتی درباره این نمایش نیز پرداخت و افزود: زمان این نمایش بسیار كوتاه بود و خوب است كه فرصت سكانس‌های آن بیشتر شود و البته برخی از بخش‌ها هم نیاز به توضیحات بیشتری داشت به خصوص درباره سبك زندگی حضرت زهرا(س) نیاز به كار بیشتری دارد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، نورپردازی مناسب و ایفای نقش بسیار خوب هنرمندان در این نمایش را از جمله نقاط قوت آن برشمرد و گفت: با توجه به اینكه این كار اولین تجربه هنرمندان شیرازی بود، اما تجربه موفقی بود.
انتهای پیام

captcha