اعزام گروه جهادی دندانپزشکی به روستا‌های قرچک
کد خبر: 3688278
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
در راستای محرومیت زدایی صورت می‌گیرد؛

اعزام گروه جهادی دندانپزشکی به روستا‌های قرچک

کانون خبرنگاران نبأ: گروه جهادی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی از سوی بسیج سازندگی سپاه ۱۵ خرداد در راستای محرومیت زدایی به روستای داود آباد قرچک اعزام می‌شود.

سید امیر فدایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ۱۵ خرداد در گفت وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ از اعزام گروه جهادی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی به روستای داود آباد قرچک به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
وی با یادآوری کارکرد اصلی بسیج سازندگی مبنی بر خدمت رسانی به مردم و با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم افزود: این گروه با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی از ۱۵ بهمن به مدت ۱۰ روز در روستای داود آباد شهرستان قرچک مستقر خواهد شد و با تمام امکانات علاوه بر خدمات دندانپزشکی، آموزش‌های آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری و مراقبت دندان را ارائه خواهند داد.
مسئول بسیج سازندگی قرچک با تأکید بر اینکه فلسفه وجود بسیج سازندگی کمک به نظام، رفع مشکلات مردم و زمینه سازی حضور جوانان برای خدمت رسانی به محرومین در قالب ارد‌های جهادی است، ابراز کرد: روستاییان محترم با مراجعه به مدرسه شهید داود آبادی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
وی با اعلام اینکه این گروه با هدف افزایش ارتقای سلامت بهداشت دهان و دندان به طور رایگان ارائه خدمات می‌دهند، مطرح کرد: بسیج سازندگی در تلاش است که با ارائه خدمات بهداشتی مناسب شاهد ارتقاء شاخص‌های سلامت دهان و دندان در سطح روستا‌ها باشیم.
فدایی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم دارای بیماری‌هایی در دهان و دندان هستند که به خاطر محرومیت و عدم امکانات بهداشتی، درمانی از آن رنج می‌برند. 

captcha