زنگ انقلاب در 7000 مدرسه فارس نواخته شد/ تأكید بر مهارت‌آموزی دانش‌آموزان
کد خبر: 3687934
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

زنگ انقلاب در 7000 مدرسه فارس نواخته شد/ تأكید بر مهارت‌آموزی دانش‌آموزان

گروه اجتماعی: طی آیینی، زنگ انقلاب به‌صورت همزمان در 7 هزار مدرسه استان فارس توسط مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به‌صورت همزمان مراسم نواختن زنگ انقلاب امروز، 14 بهمن‌ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در 7 هزار مدرسه استان فارس برگزار شد.
حمیدرضا آذری، مدیركل آموزش و پرورش فارس در این آیین كه در هنرستان فنی و حرفه‌ای مرضیه ناحیه 4 شیراز برگزار شد، گفت: زنگ انقلاب همزمان در همه مدارس استان فارس و با حضور نزدیک به 850 هزار دانش‌آموز نواخته شد.
وی افزود: در استان فارس 65 هزار معلم درحدود 7 هزار مدرسه تلاش می‌کنند تا دستاوردهای انقلاب را برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان این جامعه تبیین کنند.
آذری در ادامه به نامگذاری سال اشاره كرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال تولید و اشتغال، هنرستان‌های استان فارس در رابطه با کاربردی کردن علم و نقش هنرستان‌ها و کسب مهارت توسط دانش‌آموزان برای اشتغال پس از دوران فارغ‌التحصیلی نقش ویژه‌ای شده است و تأکید آموزش و پروش فارس بر مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.
مدیركل آموزش و پرورش فارس با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌های این اداره‌كل با حضور مسئولان استانی در ایام‌الله دهه فجر گفت: در کنار افتتاح پروژه‌های عمرانی، دستاوردهای انقلاب، فعالیت‌های نرم‌افزای و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان نیز به نمایش گذاشته می‌شود و تلاش این است تا مدارس بخشی از دستاوردهای انقلاب را در معرض دید دانش‌آموزان قرار دهند.

captcha