برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) در مشهد
کد خبر: 3679143
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) ویژه آقایان در مشهد برگزار شد.

حمید شریعتی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) ویژه بانوان امروز پنج‌شنبه، 14 دی ماه در مشهد برگزار شد.
وی در این زمینه اضافه کرد: در این مرحله 250 متسابق از منتخبان مسابقات قرآن مرحله ناحیه ای در دو رده سنی بالای 16 سال و پایین 16 سال در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن و قرائت در اردوگاه تربیتی شهید کاوه مشهد به رقابت پرداختند.
مدیر دارالقرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: مراسم اختتامیه این رقابت ها نیز بعدازظهر امروز با تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد و برگزیدگان به مرحله کشوری این رقابت‌ها که بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه می یابند.
گفتنی است، داوری این رقابت‌ها در رشته قرائت را حمید شاکرنژاد در بخش لحن، جاویدی در بخش صوت، خلوصی در بخش تجوید و یدی در بخش وقف و ابتداء و در رشته حفظ نیز حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی در بخش صحت حفظ، اسماعیلیان در بخش صوت و لحن و افخمی در بخش تجوید و وقف و ابتداء بر عهده داشتند.

یادآور می شود، مرحله استانی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج سپاه امام رضا(ع) ویژه بانوان نیز پنجشنبه، هفتم دی‌ماه برگزار شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۹
0
0
چند نفر ارهر استان به مرحله کشوری میروند؟
captcha