استقبال دانشجویان از هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری
کد خبر: 3668979
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

استقبال دانشجویان از هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری

گروه دانشگاه: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از استقبال گسترده دانشجویان جهت دریافت تندیس ملی فداکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، فضل‌الله ایرجی کجوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی فراخوان عمومی به کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، مستندات و مدارک مربوط به بیش از ۱۰۰ دانشجوی داوطلب جهت دریافت تندیس ملی فداکاری دریافت و هم‌اکنون در حال بررسی و ارزیابی است.

وی افزود: فعالیت در زمینه کارآفرینی، کمک‌رسانی داوطلبانه، فعالیت در زمینه امور خیرخواهانه، حفظ و فرهنگ‌سازی محیط زیست، تقویت روحیه ایثار و شهادت و تقویت باورهای دینی مذهبی از جمله شاخص‌های مورد نظر در شناسایی نامزدهای دریافت تندیس ملی فداکاری است.

ایرجی کجوری در ادامه همچنین اضافه کرد: تولیدات هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تألیف در زمینه ایثار و فداکاری، شرکت در اردوهای جهادی و تأمین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهداء عضو از دیگر شاخص‌های انتخاب برگزیده این همایش ملی است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه استقبال گسترده دانشجویان از این آیین ملی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: استقبال گسترده دانشجویان و دانشگاهیان از برگزاری چنین رویدادهایی موجب تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه می‌شود.

لازم به ذکر است هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و چند دستگاه اجرایی دیگر نیمه آذرماه در تهران برگزار می‌شود.
captcha