برپایی آئین اختتامیه همایش سیره و زمانه امام هادی(ع)/ دریافت 140 مقاله
کد خبر: 3668816
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

برپایی آئین اختتامیه همایش سیره و زمانه امام هادی(ع)/ دریافت 140 مقاله

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه با بیان اینکه آئین اختتامیه همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) با پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می‌شود گفت: در مجموع 140 مقاله به این همایش رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهری، رئیس انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه این همایش 12 آذرماه در قم برگزار می‌شود گفت: 140 مقاله به این همایش رسیده است که از این تعداد 65 مقاله در نهایت پذیرفته شد.
وی افزود: 25 مقاله به زبان عربی از کشور عراق به همایش رسیده است که ده مقاله آن نیز پذیرفته شد.

مطهری عنوان کرد: همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) در دو نوبت صبح و عصر در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار خواهد شد. 

مطهری عنوان کرد: برنامه نوبت صبح از ساعت 9 آغاز و تا ظهر ادامه دارد و آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه علمیه نیز در این همایش سخنرانی می‌کند همچنین نوبت عصر نیز حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

مسئول همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) افزود: چهار پنل علمی نیز با موضوعات امام هادی(ع) و جریانات فکری و سیاس، اصحاب و میراث علمی امام هادی(ع)، سیره و زندگانی امام هادی(ع) همچنین سیره و زمانه امام(ع) برگزار و 25 تا 30 مقاله نیز ارایه خواهد شد.

captcha