نگاهی به فعالیت‌های خانه قرآن الزهرا(س) اهواز
کد خبر: 3648808
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

نگاهی به فعالیت‌های خانه قرآن الزهرا(س) اهواز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی الزهرا(س) برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیاری را برای کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز برگزار می‌کند.

رحیمه غافلی، مدیر مؤسسه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: خانه قرآن الزهرا(س) اهواز از سال 1394 با کسب مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد:‌ این مرکز در مدت سه سالی که فعالیت‌های قرآنی خود را آغاز کرده است، موفق شده در زمینه‌های مختلف قرآنی برای دانش‌آموزان دوره‌های آموزشی را برگزار کرده است.

غافلی ادامه داد: دوره‌های آموزش احادیث، دوره پیش‌دبستانی قرآن، کلاس حفظ سوره‌های قرآن برای کودکان، روخوانی قرآن، روان‌خوانی در دو کلاس با حضور 4 مربی آموزشی و 25 قرآن‌آموز برپا می‌شود.

مدیر مؤسسه اظهار کرد: در این منطقه، بانوان بزرگسال از کلاس‌های آموزشی استقبال خوبی ندارند و دانش‌آموزان و نوجوانان در دوره‌های آموزش مشارکت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز قرآنی در نظر دارد که کلاس‌های نهضت سواد آموزی را در کنار آموزش قرآن برای بانوان کم‌سواد برگزار کند که امیدواریم استقبال از سوی بانوان انجام شود.

گفتنی است؛ خانه قرآن الزهرا(س) در اهواز، کوی علوی، خیابان 20 متری آزادی، پلاک 241 واقع شده است.

captcha