تکریم یاد لاله‌های عاشورایی فارس/ 95 درصد وصیتنامه شهدا، درباره پیروی از ولایت فقیه است
کد خبر: 3648380
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

تکریم یاد لاله‌های عاشورایی فارس/ 95 درصد وصیتنامه شهدا، درباره پیروی از ولایت فقیه است

گروه اجتماعی: به‌منظور تكریم یاد و خاطره 15 هزار شهید استان فارس، یادواره لاله‌های عاشورایی در شهرك گلستان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در یادواره لاله‌های عاشورایی شهرک گلستان شیراز گفت:عزت و افتخار و سربلندی و امنیت کشور مدیون خون پاک شهدا از ابتدا انقلاب تاكنون است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: مجاهدان در راه خدا در معامله با پروردگار خود چه از راه جان و چه از راه مال متضرر نمی‌شوند و خداوند در مقابل جان و مال وعده بهشت داده است.

حاجی‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی افزود: شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق با خدا معامله كرده‌اند و شهید محسن حججی در وصیتنامه عالمانه خود از خداوند مسئلت دارد شهادت را نصیب او فرماید و در آخر با عمل به تکلیف‌های الهی به خواسته خود رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با تأكید بر اهمیت پیروی از ولایت فقیه گفت: در وصیت‌نامه بیش از 95 درصد از شهدا ما اجماع بر روی حمایت و دفاع از ولایت فقیه در تمام صحنه‌هاست لذا پیروی از ولایت فقیه در حقیقت پیروی از وصیت‌نامه شهداست.

وی اظهار كرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در مسیر جهاد حرکت کنند چه بکشند و چه کشته شوند اجر آنان محجور است و وعده خداوند حق است، لذا جایگاه شهدا در منظر قرآن كریم تا این حد رفیع و بلند است.

یادآور می‌شود، در این مراسم به نمایندگی از تمام خانواده‌های 15 هزار شهید استان فارس، از چهار خانواده شهید شامل شهیدان البرزی، حسنی، دهقان و دلواری تقدیر به عمل آمد.

captcha