جزئیات دفاعیه 2 پایان‌نامه و 1 رساله در دانشگاه مذاهب
کد خبر: 3645942
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

جزئیات دفاعیه 2 پایان‌نامه و 1 رساله در دانشگاه مذاهب

گروه دانشگاه: 2 پایان‌نامه ارشد با عناوین «ایمان در تفسیر صدر المتألهین» و «قواعد فقهی حاکم بر نظام مالکیت فکری از نظر مذاهب اسلامی» و رساله دکتری «شاخصه‎های بنیادین زبان نهج‌البلاغه» فردا در دانشگاه مذاهب اسلامی دفاع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فردا دوشنبه، 3 مهرماه جاری، دانشگاه مذاهب اسلامی میزبان برگزاری جلسات دفاعیه تعدادی پایان‌نامه و رساله مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است که اطلاعات آنها به شرح زیر است:

پایان‎نامه فاطمه فاضلی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه اسلامی با عنوان «ایمان در تفسیر صدر المتألهین»، فردا از ساعت 8 الی 10 در سالن جلسات دانشگاه برگزار می‌شود.
این پایان‌نامه با راهنمایی آقای شاکری و مشاوره آقای حسینی، همراه بوده و توسط خانم صادقی به عنوان داور، به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

بعدازظهر فردا دوشنبه، 3 مهرماه، رساله دکتری محمد رضا پیر چراغ، دانش‌آموخته این دانشگاه، با عنوان «شاخصه‎های بنیادین زبان نهج‌البلاغه»، در سالن جلسات دانشگاه از ساعت 13 الی 15 برگزار خواهد شد.
این رساله به راهنمایی آقای فقهی‌زاده و مشاوره آقای قنبری و خانم عربی بوده است و توسط آقایان کریمی و واعظی و خانم نفیسی، داوری خواهد شد.

جلسه دفاعیه دیگری که فردا در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد، جلسه دفاعیه پایان‎نامه سیدمحمود حسینی شاهرودی، دانش آموخته رشته فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، با عنوان «قواعد فقهی حاکم بر نظام مالکیت فکری از نظر مذاهب اسلامی» که فردا از ساعت 17 الی 19 در سالن جلسات این دانشگاه برگزار می‌شود.
این پایان‌نامه با راهنمایی محمود حکمت‌نیا و مشاوره دکتر مومنی انجام شده و فردا توسط دکتر رهبر به عنوان داور نقد و بررسی خواهد شد.
captcha