طرح «تبلیغ محصولات موسسات قرآنی در فضای مجازی» کلید خورد
کد خبر: 3638405
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

طرح «تبلیغ محصولات موسسات قرآنی در فضای مجازی» کلید خورد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در نظر دارد در راستای اجرای طرح «فروشگاه ملی تولیدات مؤسسات قرآنی»، محصولات و تولیدات مؤسسات قرآنی سراسر کشور را در فضای مجازی و پورتال اتحادیه معرفی و تبلیغ کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان‌نیوز، سید‌حمید هاشمی، معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از اجرای طرح «تبلیغ محصولات مؤسسات قرآنی» خبر داد و گفت: یکی از حمایت‌های اتحادیه از مؤسسات قرآنی، سوق دادن و جهت‌دهی مؤسسات به سمت تولید محصولات است تا از این طریق مؤسسات استعدادها و ظرفیت‌های خود را در دسته‌بندی متفاوتی به کار گیرند و محصول تولید کنند.

هاشمی با بیان اینکه این طرح به درآمدزایی برای مؤسسات قرآنی منجر خواهد شد، ادامه داد: امروزه در سراسر جهان، تولید محصول، چندین برابر آموزش‌های حضوری، در تأمین بودجه مؤسسات مؤثر است و بخشی از هزینه‌های یک موسسه را تأمین می‌کند.

وی افزود: بنابراین اتحادیه نسبت به اجرای یک برنامه متحد برای تمامی مؤسسات قرآنی کشور، اعم از مؤسسات دارای مجوز از وزارت ارشاد و یا سازمان تبلیغات، اقدام کرده است.

معاون محتوایی اتحادیه در ادامه تصریح کرد: مؤسسات قرآنی می‌توانند برای معرفی محصول و یا محصولاتشان در فضای مجازی و همچنین پورتال اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در اسرع وقت، نسبت به ارائه اطلاعات کامل محصول از جمله، نام محصول، توضیحات مختصری از محصول، سه تصویر با کیفیت از محصول که تصویر باکیفیت‌‌تر قابلیت انتخاب داشته باشد، قیمت مصرف کننده و شیوه خرید و دریافت محصول اقدام کنند، همچنین اگر مؤسسات تیزری از محصول و یا مؤسسه خود در اختیار دارند، می‌توانند جهت بهره‌برداری مناسب محصول، به اتحادیه ارسال کند.

هاشمی خاطر‌نشان کرد: هر محصولی که مرتبط با مفاهیم دینی و قرآنی شامل تولیدات سمعی و بصری، تولیدات مکتوب، هدایا، بازی‌های دینی و قرآنی، محصولاتی مانند پوشاک، سبک زندگی، نشریه و... نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد و می‌تواند ارائه شود.

معاون محتوایی اتحادیه در ادامه گفت: در اولین اقدام، طراحی متحدالشکل محصولات مؤسسات قرآنی و تبلیغ از طریق فضای رسانه‌ای و مجازی اتحادیه را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم و در صورت امکان تلاش می‌کنیم نظر سازمان‌ها، نهادها و مخاطبین را به این محصولات جلب و جذب کنیم.

هاشمی اظهار کرد: تبلیغات محصولات پس از بررسی محتوایی در اتحادیه، با طراحی گرافیکی یکسان در مدت یک هفته طراحی و تبلیغ آن انجام خواهد شد. برنامه ریزی ما برای دریافت محصولات در شهریورماه است،  بنابراین مؤسسات لازم است، تا پایان شهریورماه، نسبت به ارائه محصولات خود به اتحادیه اقدام کنند.

وی افزود: به همین منظور شماره تلگرامی، 09127712763، جهت دریافت اطلاعات در دسترس متقاضیان می‌باشد.

هاشمی گفت: اتحادیه تلاش می‌کند، ضمن تبلیغ محصولات مؤسسات قرآنی، گردآوری مناسبی از محصولات مؤسسات داشته باشد، تا در نهایت، فاز اول طرح «فروشگاه ملی تولیدات مؤسسات قرآنی کشور» را در سال 97، راه‌اندازی کند، ضمن اینکه این فروشگاه، تحت امین dinikala راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه با مشارکت مؤسسات قرآنی محقق خواهد شد، تاکید کرد: این تصمیم پس از جمع آوری محصولات و ارائه آن‌ها به عموم مخاطبین با هماهنگی و مشارکت مؤسسات قرآنی محقق خواهد شد، ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک برای موسساتی که تولید و محصول ندارند هم در زمینه تولید محتوا، محصول و فروش محصولات برنامه‌ریزی خواهد شد.

captcha