مهلت ارسال اسامی شرکت‌کنندگان در طرح «بشارت 1451» تمدید شد
کد خبر: 3637696
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
قابل توجه مؤسسات قرآنی؛

مهلت ارسال اسامی شرکت‌کنندگان در طرح «بشارت 1451» تمدید شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهلت ارسال اسامی شرکت‌کنندگان در کلاس‌های حضوری و غیرحضوری طرح بشارت 1451، با توجه به درخواست مکرر مؤسسات قرآنی، تا 20 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان‌نیوز، روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در اطلاعیه‌ای، آخرین مهلت ارسال اسامی شرکت‌کنندگان در کلاس‌های حضوری و غیرحضوری طرح بشارت 1451، را 20 شهریورماه اعلام کرد.

با توجه به درخواست مکرر مؤسسات قرآنی مبنی بر تمدید مهلت ارسال اسامی، این امکان برای آخرین بار، در اختیار مؤسسات قرآنی قرار گرفته است، بدین ترتیب مؤسسات قرآنی مجری طرح 1451، باید اسامی شرکت کنندگان طرح ملی قرآنی«بشارت 1451» را نهایتا تا 20 شهریور، به نشانی ایمیل روابط عمومی اتحادیه ro.etghan@gmail.com و یا آی دی تلگرامی:@negarahadpour ارسال کنند.

تذکر: اطلاعات شرکت‌کنندگان طرح 1451، حتما باید مطابق فرم اکسل نمونه تکمیل و ارسال شود.

 این طرح ملی که از ابتدای ماه رمضان با محوریت سوره مبارکه «ملک» و با محوریت سوره مبارکه «واقعه» در ایام تابستان ادامه یافت، به همت شبکه قرآن و معارف سیما و با همکاری سایر نهادهای قرآنی کشور برگزار شد.

امسال برخلاف سال‌های گذشته که همه شرکت‌کنندگان در طرح 1451 از همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت یک جا به قید قرعه انتخاب می‌شدند، مقرر شد به هر نهادی به نسبت شرکت کنندگان آن نهاد، جوایزی تعلق گیرد.

گفتنی است؛ روز جمعه نیز اختتامیه این طرح در حرم مطهر حضرت امام راحل برگزار شد.

زمان و جزئیات قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان مؤسسات قرآنی، متعاقبا اعلام و از همین طریق به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

captcha