درخشش نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در طرح 1451
کد خبر: 3637368
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

درخشش نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در طرح 1451

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، اسحاق عبدالهی و محمد سعادتی‌فر، به ترتیب در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، موفق به کسب رتبه نخست مسابقات دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی طرح 1451، شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «اتقان نیوز»، نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، اسحاق عبدالهی و محمد سعادتی‌فر، به ترتیب در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، موفق به کسب رتبه نخست مسابقات دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی طرح 1451، شدند.

بخش ویژه رقابت‌های قرآنی 1451 با حضور منتخبین بیش از 20 دستگاه اجرایی و نهادهای مختلف کشور در سه رشته مفاهیم، حفظ و قرائت و با محوریت سوره‌های ملک و واقعه و در دو بخش مردان و زنان، از 1 لغایت 6 شهریور از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

قضاوت این مسابقات قرآنی را داوران بین‌المللی و اساتید مطرح قرآن کشور برعهده داشتند.

‌مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، وزارت بهداشت و درمان، وزارت ورزش و امور جوانان، آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سازمان دارالقرآن الکریم، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج، حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد، شهرداری تهران، سازمان بهزیستی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت از جمله نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند که در این رقابت‌ها حضور داشتند.

نفرات برتر این رقابت‌ها، شب گذشته در مراسم اختتامیه طرح ملی قرآنی «بشارت 1451»، با حضور مسئولان رده بالای کشوری حاضر در اجتماع میلیونی فعالان قرآنی، تجلیل شدند.

captcha