لزوم گسترش طرح رسانه‌ای‌محور «بشارت» به دیگر زبان‌ها
کد خبر: 3637122
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
لاله افتخاری تأکید کرد:

لزوم گسترش طرح رسانه‌ای‌محور «بشارت» به دیگر زبان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: افتخاری، عضو کمیسیون آموزش عمومی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، برگزاری طرح‌هایی مانند بشارت 1451 را در جهت گسترش فرهنگ قرآنی، مؤثر ارزیابی کرد و گفت: اگر این طرح با زبان‌های مختلف خارجی نیز عرضه شود، قطعاً تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

لاله افتخاری، رئیس سابق فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در حاشیه اختتامیه طرح ملی قرآنی بشارت 1451 و در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اهمیت برگزاری طرح‌های اینچنینی گفت: این نوع برنامه‌ها که فراگیر است و مخاطب میلیونی دارد و علاوه بر این در دسترس افراد داخل و خارج از کشور است، در گسترش و ترویح فرهنگ قرآنی و عمومی کردن این فرهنگ بین مردم می‌تواند نقش بسیار مؤثری را ایفا کند.
معاون حوزه زنان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در ادامه افزود: این طرح از جمله کارهای ارزشمندی است که باید هر سال توسعه بیشتری پیدا کند و برای گسترش آن نیز می‌توان از زبان‌های مختلف مانند اردو، عربی و انگلیسی و ... استفاده کرد و طرح را با این زبان‌ها پیش برد تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن استفاده کافی را ببرند.
نماینده چند دوره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان برگزاری این طرح تمام تلاش خودشان را به کار گرفته‌اند و زحمت زیادی را هم متحمل شده‌اند، اما اگر بتوانیم این طرح را در مدارس، حوزه‌های علمیه و حتی در مراسمی که با حضور گسترده و میلیونی مردم همراه است، اجرا کنیم، قطعا می‌تواند تأثیرات بیشتری را در پی داشته باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد در پایان گفت: البته باید امتیازاتی نیز برای شرکت‌کنندگان در این طر‌ح‌ها در نظر گرفته شود به این معنا که دانش‌آموز، دانشجو و یا استادی که در آن شرکت می‌کند، اولویت‌هایی برای آنها در نظر گرفته شود، همچنان که در سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نیز شاهد این بوده‌ایم که برای قرآنیان جایگاه خاصی را قائل بودند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۳
0
0
اجرای این طرح باعث ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۵
0
0
برپایی طرح‌های قرآنی توسعه یابد تاثیرات و پیامد خوبی به همراه دارد
captcha