اعلام اسامی داوران جشنواره قرآنی «نوای نور»
کد خبر: 3629498
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

اعلام اسامی داوران جشنواره قرآنی «نوای نور»

گروه مسابقات: داوران حاضر در اولین دوره جشنواره قرآنی نوای نور اعلام شده است که بر اساس آن 10 داور و استاد بین‌المللی و کشوری از استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان این جشنواره را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هیات نظارت بر اولین جشنواره فراز خوانی آیات ایثار، مقاومت و شهادت در فضای مجازی که با عنوان «نوای نور» و به همت دارالقرآن بسیج برگزار می‌شود، اعلام شد.
بر همین اساس در این جشنواره سیدمحسن موسوی بلده از تهران،‌ جواد پناهی از خراسان رضوی،‌ سیدحمید هروی از خراسان رضوی،‌ قاسم رضیعی از تهران، محمدرضا پورزرگری از تهران،‌ قاسم مقدمی از خوزستان،‌ جعفر فردی از تهران،‌ سیدجواد حسینی از خراسان رضوی،  محمدرضا برقعی از تهران و سیدحسین شریفیان از تهران داوری این جشنواره را به عهده دارند.
بر اساس این گزارش جشنواره قرآنی «نوای نور» جشنواره‌ای است که در فضای مجازی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آن تلاوت خود را از قطعاتی که از قبل اعلام شده است، انجام داده و برای داوران ارسال می‌کنند.
جشنواره قرآنی «نوای نور» ‌در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ویژه فضای مجازی برای نشر و ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم برگزار می‌شود. 
متقاضیان برای حضور در این جشنواره باید در منطقه‌ای که در آن سکونت دارند ثبت نام کنند، بر همین اساس برگزار کنندگان این جشنواره کشور را به پنج منطقه مرکزی، شرق و شمال شرق، شمالی،‌ جنوبی و غربی و شمال غربی تقسیم کرده‌اند تا هر متقاضی بنا بر استان خود نسبت به ثبت نام اقدام کند. همچنین مهلت ارسال آثار دهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است. 
قطعاتی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است به شرح زیر است. 
۱.سوره احزاب آیه ۲۳
۲. سوره آل عمران آیه ۱۶۹
۳. سوره آل عمران آیه ۲۰۰
۴. سوره احقاف آیه ۱۳
۵. سوره آل عمران آیه ۱۲۵
۶. سوره آل عمران آیه ۱۴۶
۷.سوره فصلت آیه ۳۰
۸. سوره فرقان آیه ۲۵
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵
0
0
ما اعلام داور نداریم معرفی داور داریم!!
captcha