فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی به عنوان یک حرکت علمی و فرهنگی مورد تأیید است
کد خبر: 3625551
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
آیت‌الله ایمانی:

فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی به عنوان یک حرکت علمی و فرهنگی مورد تأیید است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی نه تنها فعالیت‌های قرآنی دانشگاه را پوشش می‌دهد بلکه این کار را در خارج از دانشگاه‌ها هم دنبال می‌کند که کاری بسیار ارزشمند بوده و به عنوان یک حرکت علمی و فرهنگی مورد تأیید است.

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به رسالت جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد انقلابی همانگونه که از نامش پیداست دارای یک بعد فرهنگی است که وابسته به دانشگاه است و بعد دیگر جهادی است که در حرکت و کار و تلاش در عرصه‌های مختلف است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی که این نهاد انقلابی دنبال می‌کند بحث فعالیت‌های قرآنی است که در رأس آن‌ها خبرگزاری ایکنا قرار دارد.

فعالیت‌های ایکنا بسیار ارزشمند است

آیت‌الله ایمانی فعالیت‌های ایکنا را بسیار ارزشمند، خوب و شایسته توصیف کرد و گفت: البته جهاد دانشگاهی فعالیت‌های دیگر قرآنی نیز انجام می‌دهد که گام‌های ارزشمندی است.

امام جمعه شیراز با یادآوری این نکته که اخبار ایکنا به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود، این اقدام را گامی برای ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در دنیا برشمرد.

حمایت جهاد دانشگاهی از هنرهای قرآنی بسیار مناسب است

وی با یادآوری اینکه جلسات و برنامه‌هایی که جهاد دانشگاهی برای قرآنیان تشکیل می‌دهد، اقدام خوبی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی است، گفت: همچنین این کار را در بحث هنرهای قرآنی به خصوص خوشنویسی و کتابت دنبال می‌کند که بسیار خوب است.

آیت‌الله ایمانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نه تنها فعالیت‌های قرآنی دانشگاه را پوشش می‌دهد بلکه این کار را در خارج از دانشگاه‌ها هم دنبال می‌کند که کاری بسیار ارزشمند بوده و به عنوان یک حرکت علمی و فرهنگی مورد تأیید است.

captcha