30 مردادماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره آثار هنری طرح «بشارت 1451»
کد خبر: 3624720
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

30 مردادماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره آثار هنری طرح «بشارت 1451»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره آثار هنری بشارت 1451، 30 مرداد‌ماه 96 خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، سیدمحمد موجانی، مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه امسال هم طبق سنوات گذشته، طرح ملی «قرآن، کتاب زندگی» در قالب، طرح «بشارت 1451» توسط سیمای قرآن در حال اجرا است، گفت: امسال در حاشیه این طرح ملی، سه جشنواره مختلف از جمله جشنواره همخوانی قرآن کریم، جشنواره آثار هنری و جشنواره شبکه های اجتماعی، به صورت همزمان در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در این طرح ملی، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره آثار هنری «بشارت 1451» در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور مستقر شده و در حال دریافت و ارزیابی آثار هنری در رشته‌های تصویر‌گری، شعر، طراحی پوستر‌(گرافیک)، نقاشی و خوشنویسی است.

موجانی استقبال از جشنواره آثار هنری را قابل قبول دانست و افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره با رشد مناسبی نسبت به سال‌های گذشته مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان این طرح که از ابتدای ما رمضان و با محوریت سوره ملک آغاز و از ابتدای تابستان با محوریت سوره واقعه در حال برگزاری است، نتیجه مطلوب محقق شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تصریح کرد: بخش عمده آثار دریافتی دبیرخانه این جشنواره، به بخش شعر و طراحی پوستر با محوریت سوره‌های ملک و واقعه اختصاص دارد، طبیعتاً رقابت در این رشته‌ها، سنگین‌تر است و بدین ترتیب علاقه‌مندان دیگر بخش‌های هنری، در صورتی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند، لازم است آثار خود را مطابق آئین‌نامه و از طریق پل‌های ارتباطی

1- ایمیل دبیرخانه جشنواره آثار هنری : 1451honar@gmail.com

2- اکانت تلگرامی جشنواره آثار هنری:@Honar1451

ارسال کنند، همچنین با توجه به سبک تر بودن رقابت در این رشته‌ها، امیدوار هستیم، تعداد آثار شاخص بیشتری را در اختتامیه جشنواره شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان لازم است، حتما همراه آثار ارسالی خود، فرم مشخصات فردی را مطابق نمونه به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر جشنواره آثار هنری طرح بشارت 1451، همچنین عنوان کرد: ارزیابی آثار با توجه به پراکندگی که در بخش‌های هنری وجود دارد، توسط متخصصین هر حوزه و بعد از پایان مهلت شرکت در جشنواره، ارزیابی صورت گرفته و نتایج آن در اختتامیه طرح 1451 اعلام خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، 30 مرداد‌ماه 96 خواهد بود.

موجانی در پایان گفت: طرح ملی بشارت 1451، امسال علاوه بر سراسر کشور در ابعاد بین‌المللی، نیز در حال برگزاری است، تبلیغات مناسبی هم در کشورهای عربی و اروپایی در این زمینه صورت گرفته، امیدواریم جشنواره آثار هنری نیز در بعد بین‌المللی دیده شده و آثاری از خارج از کشور هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۱
0
0
راه اندازی از این دست جشنواره‌‌ها توسعه یابد
captcha